Μη μου πείτε ότι δεν υπήρξαν και δεν υπάρχουν στιγμές ή ακόμα και μέρες ολόκληρες που το μοναδικό λήμμα που στριφογυρίζει στη σκέψη σας είναι το «ΒΑΡΙΕΜΑΙ»!! Συνήθως τέτοιες στιγμές είναι οι Δευτέρες, οι επόμενες (και οι προηγούμενες) ημέρες αργιών, οι πρώτες μέρες μετά τις διακοπές κλπ. Οι Παρασκευές (για όσους δεν εργάζονται Σάββατο) είναι σχεδόν πάντα μέρες «βιασύνης». Όχι φυσικά βιασύνη για να γίνει η δουλειά αλλά βιασύνη του «ακόμα 12 είναι???». Η τεμπελιά έρχεται επίσης και σε στιγμές στις οποίες παρατηρείται αιχμή εργασίας. Με άλλα λόγια όταν πέφτει (που να τσακιζόταν όλη) πολλή δουλειά, όλο και κάποιοι από εμάς απουσιάζουμε και δεν μπορούμε να την βοηθήσουμε να σηκωθεί. Φανταστείτε τώρα μια από τις πρώτες ωραίες ανοιξιάτικες ημέρες. Βάλτε τώρα στο σκηνικό και τη δουλειά σας. Όχι φυσικά μόνη της, αλλά με τον (εάν έχετε) προϊστάμενό σας και με φόρτο εργασίας (εγώ δεν χρησιμοποιώ τον όρο οργασμός όταν αναφέρομαι στην εργασία). Από το πλάνο λείπετε (κατά πάσα πιθανότητα) εσείς (εγώ, αυτός,αυτή κλπ). Φυσικά δεν έχετε άδεια αλλά διεκδικείτε σιωπηρά το δικαίωμα στην τεμπελιά. Κάπου είστε χαμένος, όπως στον στρατό όταν υπάρχουν αγγαρείες (στο στρατό δεν υπάρχει δουλειά μόνο αγγαρεία), και αδυνατείτε να συμμετάσχετε. Φυσικά εσείς (εμείς κλπ) θέλετε να βοήσετε αλλά δυστυχώς δεν είστε εκεί. Τι να γίνει? Την επόμενη φορά. Την τέχνη του αράζω και φιλοσοφώ την είχαν αναπτύξει ιδιαίτερα οι αρχαίοι ημών (??) πρόγονοι. Τα αποτελέσματα γνωστά και αποτελούν ένα καλό και δυνατό επιχείρημα στα χέρια μας. Οπλιστείτε με περισσότερα επιχειρήματα διαβάζοντας:
ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΤΕΜΠΕΛΙΑ. Ο Πωλ Λαφάργκ ( 1842-1911) ήταν γαμπρός του Μάρξ. Στο έργο αυτό αποκαθηλώνει την θεμελιώδη ιδέα των εργατικών διεκδικήσεων και του Μαρξιστικού οράματος: το δικαίωμα στην εργασία. Ο ίδιος γράφει ότι «πρόκειται για μια παράξενη τρέλα που διακατέχει τις εργατικές τάξεις των καπιταλιστικών χωρών». Επίσης «στις σελίδες που ακολουθούν θα περιοριστώ να αποδείξω ότι, με δεδομένα τα σύγχρονα μέσα παραγωγής και την απεριόριστη παραγωγική τους δύναμη, πρέπει να χαλιναγωγηθεί το υπέρμετρο πάθος των εργατών για δουλειά και να υποχρεωθούν να καταναλώσουν τα προϊόντα που παράγουν». Θαυμάστε την επιχειρηματολογία περί υπερπροσφοράς εργασίας και υπερπαραγωγής αγαθών, που οδηγεί από την μια σε μια έλλειψη πρώτων υλών και από την άλλη σε μια προσπάθεια «να ανακαλύψουν νέους καταναλωτές,να τους ερεθίσουν τις επιθυμίες και να τους επιβάλλουν πλαστές ανάγκες».
ΕΓΚΩΜΙΟ ΤΗΣ ΕΚΛΕΠΤΥΣΜΕΝΗΣ ΤΕΜΠΕΛΙΑΣ. Ο Ραούλ Βανεγκέμ γεννήθηκε το 1934 στο Βελγίο, σπούδασε φιλολογία και υπήρξε μέλος της Καταστασιακής Διεθνούς (Situationist International) από το 1961 μέχρι το 1970. Λέει: «Η τεμπελιά είναι απόλαυση του εαυτού μας ή δεν είναι τίποτα. Μην ελπίζετε να σας παραχωρηθεί από τα αφεντικά σας ή από τους θεούς τους. Την προσεγγίζουμε, όπως το παιδί, μέσω μιας φυσικής τάσης να αναζητούμε την απόλαυση και να παρακάμπτουμε ότι της εναντιώνεται. Πρόκειται για κάτι απλό που η ώριμη ηλικία διαπρέπει στο να περιπλέκει. Να τελειώνουμε λοιπόν με τη σύγχυση που ταυτίζει την τεμπελιά του σώματος με την πνευματική μαλάκυνση που ονομάζεται νωθρότητα του πνεύματος - λες και το πνεύμα δεν είναι η αλλοτριωμένη μορφή της συνείδησης του σώματος». Υπογραμμίζει ότι: «Είναι καιρός να το αντιληφθούμε, η τεμπελιά είναι το χειρότερο ή το καλύτερο των πραγμάτων, ανάλογα με το αν υπεισέρχεται σε ένα κόσμο όπου ο άνθρωπος δεν είναι τίποτα ή στην προοπτική όπου θέλει να είναι τα πάντα».
Ωραίος τύπος έτσι? Συναγωνιστές η επανάσταση πρέπει να αρχίσει με την διεκδίκηση του δικαιώματος στην τεμπελιά!!! Μπορείτε να βρείτε το βιβλίο και περισσότερα σχόλια εδώ και εδώ αλλά μην ξεχνάτε ότι η μυρωδιά και η αίσθηση του βιβλίου είναι αναντικατάστατα. Έξαλλου η τιμή τους είναι κάτι παραπάνω από προσιτή.
ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΤΕΜΠΕΛΙΑ. Ο Πωλ Λαφάργκ ( 1842-1911) ήταν γαμπρός του Μάρξ. Στο έργο αυτό αποκαθηλώνει την θεμελιώδη ιδέα των εργατικών διεκδικήσεων και του Μαρξιστικού οράματος: το δικαίωμα στην εργασία. Ο ίδιος γράφει ότι «πρόκειται για μια παράξενη τρέλα που διακατέχει τις εργατικές τάξεις των καπιταλιστικών χωρών». Επίσης «στις σελίδες που ακολουθούν θα περιοριστώ να αποδείξω ότι, με δεδομένα τα σύγχρονα μέσα παραγωγής και την απεριόριστη παραγωγική τους δύναμη, πρέπει να χαλιναγωγηθεί το υπέρμετρο πάθος των εργατών για δουλειά και να υποχρεωθούν να καταναλώσουν τα προϊόντα που παράγουν». Θαυμάστε την επιχειρηματολογία περί υπερπροσφοράς εργασίας και υπερπαραγωγής αγαθών, που οδηγεί από την μια σε μια έλλειψη πρώτων υλών και από την άλλη σε μια προσπάθεια «να ανακαλύψουν νέους καταναλωτές,να τους ερεθίσουν τις επιθυμίες και να τους επιβάλλουν πλαστές ανάγκες».
ΕΓΚΩΜΙΟ ΤΗΣ ΕΚΛΕΠΤΥΣΜΕΝΗΣ ΤΕΜΠΕΛΙΑΣ. Ο Ραούλ Βανεγκέμ γεννήθηκε το 1934 στο Βελγίο, σπούδασε φιλολογία και υπήρξε μέλος της Καταστασιακής Διεθνούς (Situationist International) από το 1961 μέχρι το 1970. Λέει: «Η τεμπελιά είναι απόλαυση του εαυτού μας ή δεν είναι τίποτα. Μην ελπίζετε να σας παραχωρηθεί από τα αφεντικά σας ή από τους θεούς τους. Την προσεγγίζουμε, όπως το παιδί, μέσω μιας φυσικής τάσης να αναζητούμε την απόλαυση και να παρακάμπτουμε ότι της εναντιώνεται. Πρόκειται για κάτι απλό που η ώριμη ηλικία διαπρέπει στο να περιπλέκει. Να τελειώνουμε λοιπόν με τη σύγχυση που ταυτίζει την τεμπελιά του σώματος με την πνευματική μαλάκυνση που ονομάζεται νωθρότητα του πνεύματος - λες και το πνεύμα δεν είναι η αλλοτριωμένη μορφή της συνείδησης του σώματος». Υπογραμμίζει ότι: «Είναι καιρός να το αντιληφθούμε, η τεμπελιά είναι το χειρότερο ή το καλύτερο των πραγμάτων, ανάλογα με το αν υπεισέρχεται σε ένα κόσμο όπου ο άνθρωπος δεν είναι τίποτα ή στην προοπτική όπου θέλει να είναι τα πάντα».
Ωραίος τύπος έτσι? Συναγωνιστές η επανάσταση πρέπει να αρχίσει με την διεκδίκηση του δικαιώματος στην τεμπελιά!!! Μπορείτε να βρείτε το βιβλίο και περισσότερα σχόλια εδώ και εδώ αλλά μην ξεχνάτε ότι η μυρωδιά και η αίσθηση του βιβλίου είναι αναντικατάστατα. Έξαλλου η τιμή τους είναι κάτι παραπάνω από προσιτή.
Τώρα εάν βαριέστε ακόμα και να διαβάσετε, ακούστε τον ίδιο τον Βανεγκέμ σε κομμάτι του έργου του εδώ ή ακούστε μουσική που δένει με την περίσταση εδώ ή εδώ. Reggae φυσικά και Bob Marley στην θρυλική συναυλία του Λονδίνου που τον καθιέρωσε στα μουσικά δρώμενα της Ευρώπης . Αν ακόμα και το κατέβασμα σας φαίνεται κουραστικό απολαύστε Deep Purlpe live δίπλα (στα επιπλέον της ημέρας) να παίζουν τι άλλο; Lazy!!!
13 σχόλια:
variemai na grapso to otidipote allo.
Καλορίζικος! Παρά την υποστήριξή σου στην τεμπελιά, έγραψες κάμποσα. Μπράβο, ορεξάτο σε βρίσκω! Καλώς ήρθες. Περιμένουμε και νέες αναρτήσεις.
Μήπως ξέρεις ποιος εκδοτικός οίκος έχει βγάλει το βιβλίο του Λαφάργκ; Γιατί... βαριέμαι να το ψάξω.
to vivliotou lafarg ego to exo apo ekdoseis ΡΟΕΣ/micromega stin opoia seira mporeis na vreis kai alla diamantakia. eyxaristo gia to kalosorisma.
υπαρχουν δυο "βασικα" δογματα της τεμπελιάς και σου παθετω τον δεκαλογο τους:
1 . Αγαπά το κρεβάτι σου ως τον εαυτό σου.
2 . Αναπαύσου την ημέρα ώστε να απολαμβάνεις τον ύπνο κάθε βράδυ .
3 . Όταν δεις κάποιον να ξεκουράζεται βοήθησε τον .
4 . Κάθε δουλεία είναι μια προσπάθεια που πρέπει να αποφεύγεται .
5 . Μην κανείς σήμερα αυτό που μπορείς να κανείς αύριο.
6 . Κάνε όσο το δυνατόν λιγότερες κινήσεις .
7 . Ότι θα πρέπει να κανείς άστο να το κάνει κάποιος άλλος .
8 . Κανένας δεν πέθανε από υπερβολική ανάπαυση .
9 . Αν αισθάνεσαι την διάθεση για εργασία ξάπλωσε να σου περάσει .
10 . Και ενθύμιου ζούμε για να αναπαυόμαστε
και
1. Ζούμε γιά να αναπαυόμαστε.
2. Αγάπα το κρεβάτι σου. Είναι ο Ναός σου.
3. Αν δεις κάποιον να ξεκουράζεται, βοήθησέ τον.
4. Ξεκουράσου όλη την ημέρα, γιά να κοιμηθείς καλύτερα τη νύχτα.
5. Η δουλειά είναι ιερή. Μη την αγγίζεις.
6. Μη κάνεις τίποτα αύριο, αν μπορείς να το κάνεις μεθαύριο.
7. Δούλεψε όσο λιγότερο μπορείς. Τα υπόλοιπα άστα στους άλλους.
8. ΗΡΕΜΑ !!! Κανείς δεν πέθανε κατά την ξεκούραση. Άσε που δουλεύοντας, μπορεί να χτυπήσεις.
9. Όταν σου 'ρθει επιθυμία να δουλέψεις, ξάπλωσε μέχρι να σου περάσει.
10. Μη ξεχνάς... Δουλειά σημαίνει υγεία. Πρόσφερέ την λοιπόν στους ..."άρρωστους".
@an205
αυτο το "Όταν σου 'ρθει επιθυμία να δουλέψεις, ξάπλωσε μέχρι να σου περάσει" πολυ μου αρεσε. Και μια ερωτηση. Τα δεκα σημεια αποτελουν κομματι καποιου μεγαλυτερου κειμενου?
Χιλια ευχαριστω για την επισκεψη,επεσες πανω στην αλλαγη της αναρτησης γιατι εχω τα γενεθλια μου.Σ ευχαριστω απο καρδιας για το σχολιο.Θα ξαναρθω αυριο για να σε διαβασω.
Καλο βραδυ
καλημερα.ανταποδιδω την επισκεψη και ακουω το υπεροχο lazy.Μπραβο για την επιλογη!
Γιά σας, υπάρχει ένα βιβλίο, το ΚΑΤΑ ΣΥΝΘΗΚΗ ΨΕΥΔΗ..θα σου άρεσε πολύ και το αναλύει πολύ ..σωστά το θέμα.Δεν θυμάμαι πιός το έγραψε πίσω στο 18..δεν θυμάμαι.Θα ψάξω να το βρώ και θα επιστέψω.Μια άλλη μέρα γιατί το έχω σε άλλο χώρο.
Καλή Ανάσταση
@ Sofia
Eyxaristo. Perimeno nea sou gia to vivlio pou proteineis.
@exoaptonkyklo
thanx gia tin episkepsi kai ta kala logia.
@faraona
se perimenoume
Πω πω.....βαριέμαι! (Φοβερό ποστ, μας εκφράζει νομίζω γενικότερα ως Ελληνες!)
@ nicky
ego na deis poso vqrathika (lol) otan to egrafa. Pantos kai ta dyo vivlia einai poly kala.
ΓΙΟΥΣΟΥΡΟΥΜ!! ΓΙΟΥΣΟΥΡΟΥΜ!! ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ.... ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙΣ "...ΣΑΠΙΣΜΑ...ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ"!!!
ΑΥΤΟ ΜΑΣ ΕΛΕΙΠΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ ΚΙΟΛΑΣ! ΕΛΕΟΣ! ...ΛΕΣ ΚΙ ΑΜΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΜΗΝ ΤΕΜΠΕΛΙΑΖΕΤΕ...ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΕΙ! ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΕΧΕΙ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΑΠΕΤΑΝΙΟ!
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΙ ΑΠΟ ΔΩ!
@nellinezi
to thema einai na afisoume to myalo na dei kathara (ean auto ginetai) oxi mono ta thema tis diakaiomatikis ή ypoxreotikis tempelias alla kai se alla exisou sovara..
Kalo vrady kai makria apo kakes mousikes parees....
Δημοσίευση σχολίου